جدیدترین سینک ظرفشویی اخوان
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

سینک ظرفشویی آشپزخانه، یک عضو مهم در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد. در حقیقت می توان گفت اکثر کارهای آشپزخانه به سینک مربوط می شود. از آنجایی که سینک نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد، باید احتیاط و دقت بیشتری در خرید سینک ظرفشویی داشته باشید.

جدیدترین سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرفشویی آشپزخانه، یک عضو مهم در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد. در حقیقت می توان گفت اکثر کارهای آشپزخانه به سینک مربوط می شود. از آنجایی که سینک نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد، باید احتیاط و دقت بیشتری در خرید سینک ظرفشویی داشته باشید. پیش از انتخاب مدل مورد نظر خود، باید با تمامی جنبه های مختلف این وسیله کاربردی آشنایی داشته باشید تا بتوانید محصولی باکیفیت و مناسب خریداری کنید. باید در نظر داشته باشید که سه عامل مهم در خرید سینک اهمیت دارد، نحوه نصب سینک، مکان قرار گیری و جنس مواد سازنده آن.

بسیاری از کارهای روزمره در آشپزخانه انجام میشود و با سینک ظرفشویی رابطه مستقیمی دارد. پس بهتر است که در ابتدا انواع سینک آشپزخانه را بشناسید و نکات مهمی را در رابطه با انتخاب و خرید آن یاد بگیرید. سینک های ظرفشویی موجود در بازار از برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشند که برای خرید آن مهم ترین مورد میزان بودجه در نظر گرفته شده میباشد.

قیمت سینک دو لگنه اخوان، تک لگنه و انواع مخلف جدیدترین مدل های سینک آشپزخانه akhavan، را به همراه کاتالوگ می توانید در وب سایت سیلوریراق مشاهده کنید؛ اینجا "قیمت سینک دو لگنه اخوان" کلیک کنید تا هم اکنون سینک ظرفشویی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

ما در این مطلب می خواهیم درمورد یکی از برندهای مهم سینک ظرفشویی، اخوان صحبت کنیم و توضیحاتی را در رابطه با مزایا و معایب محصولات این برند در اختیارتان قرار دهیم.

انواع سینک ظرفشویی اخوان از لحاظ جنس:

  • سینک ظرفشویی استیل
  • سینک ظرفشویي شیشه ای

سینک استیل اخوان از ورق استیل ضد زنگ و در دو مدل ایستاده و آجدار تولید میشود. ضخامت ورق های آن از0.8 تا 1 میلی متر می باشد. در مدل هایی که از استیل ساده استفاده میشود؛ سینک جلا و درخشندگی خاصی دارد که همین موضوع باعث میشود تا تمیز کردن آن راحت تر باشد. در مدل هایی که از استیل آجدار ساخته میشود به علت داشتن استیل بافت دار به طور کامل ضد خش می باشد و نظافت آن به راحتی انجام پذیر نیست. سینک های اخوان دارای سبد میوه شور، لگن پلاستیکی، تخته گوشت و جا مایع می باشد.

سینک های شیشه ای اخوان از شیشه سکوریت مقاوم در برابر ضربه و حرارت در رنگ های مشکی ساخته میشود. طراحی این مدل از محصولات به این صورت می باشد که لگن آنها از استیل و سینی آن از شیشه است. همراه با سینک شیشه ای یک جا مایع ای هم وجود دارد. سینک اخوان بهتره یا استیل البرز

مدل های مختلف سینک اخوان از لحاظ کارایی

سینک روکار اخوان، از قدیمی ترین مدل های سینک می باشد که وارد بازار شده. سینک ظرفشویی روکار اخوان با جنس استیل ساخته میشود و دارای ابعاد متنوعی است و به صورت تک لگن، دو لگن، با سینی و بدون سینی طراحی و تولید میشود. سینک اخوان شامل آبریز سینی و یا آبریز لگن است و در بعضی از مدل های جدید سینک اخوان جااسکاجی نیز وجود دارد.

سینک توکار اخوان، از پرطرفدارترین مدل ها در بازار می باشد که تنوع زیادی دارد. سینک ظرفشویی توکار اخوان با جنس استیل و شیشه در طرح های مستطیل، گرد، گوشه و پروانه ای است. به این صورت هر فرد می تواند با توجه به دکوراسیون آشپزخانه و بر اساس سلیقه خود مدل مناسبی را انتخاب کند.

سینک زیر کورینی اخوان، یکی از مدرن ترین سینک ها در بازار است که زیر صفحه ی کابینت نصب می شود. از این جهت به سینک زیر کابینتی شهرت دارد. سینک ظرفشویی زیرکورینی اخوان از ورق استیل در سایزهای مختلف به صورت تک لگن، دولگن طراحی و تولید میشود. این سینک ها بدون سینی و دارای آبریز لگن به همراه جامایع و استیل تخته گوشت است.

نکات قابل توجه در هنگام خرید سینک:

  1. توجه به ابعاد سینک ظرفشویی و تناسب آن با مساحت و فضای آشپزخانه
  2. دقت به ضخامت ورق سینک، به طوری که هر چه ضخامت آن بیشتر باشد مقاومت بیشتری دارد.
  3. تعداد لگن ها، اگر روزانه استفاده زیادی از سینک دارید؛ بهترین پیشنهاد برای شما سینک های دولگنه است.
  4. عمق لگن های سینک؛ هر چه عمق لگن ها بیشتر باشد کار کردن با آن ساده تر است.

خرید جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان در سایت سیلوریراق

اگر شما قصد دارید تا سینک آشپزخانه خود را از میان محصولات ارائه شده اخوان انتخاب کنید می توانید به سایت سیلوریراق silveryaragh.com مراجعه کنید و از میان انواع سینک ظرفشویی های اخوان مدل مناسب خود را سفارش دهید. فروشگاه آنلاین سیلوریراق؛ مرکز خرید آنلاین سینک اخوان، با قیمت مناسب و کیفیت بالاست.

منبع

 

 





:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: