نقد و بررسی بازی DEVIL MAY CRY 5
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

قتی اشتباه کردید، شجاعت میپذیرید. DmC Theory of Ninja The Devil May Cry آن را دوست داشت یا از آن نفرت داشت، گامی بزرگ در جهت اشتباه برای سری محبوب محبوب Capcom بود. شخصیت چهره ما تبدیل به یک عروس ادم بدبوقی در یک خانه تلفن همراه شدید شد، پیشاپیش نرو هیچ فرصتی برای پیشی گرفتن از ظاهر شدن به دست نیاورد و داستان جدید تمام ارتباطات را با بازی های اصلی مانند کلاه قدیمی گرفت. با اعلام و در نهایت انتشار Devil May Cry 5، Capcom به طور کامل پذیرفته شده و از اشتباه خود عذرخواهی کرد. و چه عذرخواهی کردی.

 

Devil May Cry 5 هیچ وقت برای رسیدن به قلب عمل نیست، زیرا ما در وسط یک مبارزه با یک شاهزاده دیوید جدید به نام Urizen می کوبیم. یک بار دیوید مسلح شده و در حال حاضر ناپایدار نابود است که برای کمک به یک دانته خشن در رفع این تهدید جدید، تنها به عقب نشینی می رود، هنگامی که دانته توسط دشمن بزرگی بر آن غلبه کند. در حالی که این طرح به وضوح تمرکز بزرگتری در این زمان وجود دارد، شما بلافاصله گفتید: "این بازی سیگار کشیدن یا استفاده از سیگار را ترویج نمی کند" به دنبال استفاده از سبک خود در طول اعتبارات افتتاحیه، به ما یادآوری می کند که شیطان می میرند زنده و لگد زدن .

شیطان می می گریه 5

با تمرکز بهبود یافته بر روی طرح برای این سری، دستگاه های داستان سرایی جالب در طول بازی استفاده می شود. با یک روایت که تمایل به پرش در اطراف، اکثر صفحه نمایش بارگیری نشان می دهد جدول زمانی نشان دادن هر ماموریت در نظم تاریخی. تاریخ و زمان روز قبل از هر خواننده بزرگ نشان داده شده است، همه آنها با تفکیک پذیری و کار با دوربین بی عیب و نقص به نمایش درمی آیند که بین هر کدام از شیاطین / نیمه شیاطین مورد علاقه ما زیبایی دارد. حتی بازگشت شخصیت های کوتاه مدت مانند موریسون از انیمه، حضور قابل توجهی روی صفحه نمایش داده می شود. به عنوان اسکریپت جالبی منجر به تعویض مکالمات، اجازه می دهد ما را به دانستن بازیگران متنوع ترین در Devil May Cry تا به امروز، جالب ترین در میان آنها احتمالا تازه وارد "V".

به نظر میرسد Criss Angel، سوء تغذیه، بسیار آسان است برای جانبازان سری به V ناتوان V. به طوری آسان است که ممکن است عمدا. او ضعیف است، از یک نیشکر استفاده می کند، در خالکوبی های عمومی خفه می شود، و شباهت قابل توجهی به شعبده ی قبیله لاس وگاس و همچنین آدام راننده ستاره های مشهور دارد. همه چیز را به هم بزنید، او نیز یک شاعر هاممی است. Devil May Cry 5 به شما هر دلیلی را می دهد که V را از بین ببرد، فقط به شما اجازه می دهد که فرش را از زیر خود بیرون بکشید، به عنوان بخش مهمی از داستان و یکی از جدیدترین افزوده ها به بازی.

شیطان می می گریه 5

مبارزه با حیوانات سایه و یک قوطی سوراخ کردن، مبارزه V می تواند از بی اعتمادی به بیرون آمدن به dodges به طور استراتژیک به پایان رسیده و سوختگی متر در قطره یک کلاه قرمز درخشان. با توجه به اینکه شاعر ضعیف برای پیوند بین حملات برای پایان دادن به دشمنان، لایه ای از خطر را به ارمغان می آورد و حتی کوچکترین مبارزه با آن را پاداش می دهد، من هیچ شک ندارم که مشکلات بیشتر باعث خواهد شد که جانبازان سری از آنچه که می دانند را فراموش کنند و ذهن خود را باز کنند تمام قدرت استراتژیک را که نوکیش V در اختیار دارد، ببلعد.

11 سال پیش، نرو، تازه وارد تازه وارد سری بود. او نسبت به دانته شیک تر بود، دارای لبه اضافی ای بود که باعث شد او به نظر برسد و حتی بازی را با یک بازیگر شروع کرد. با این وجود، هنگامی که شما کنترلر را پشت سر گذاشتید، فرمول Devil May Cry را در راه اصلی مخلوط کرد. بازوی شیاطین بریندر و شمشیر ملکه سرخ به دست آوردند و به طرف میز رفتند و منجر به نرو بودن به طرز وحشیگریتر از حتی دانته محبوب ما بود.

شیطان می می گریه 5

Devil May Cry 5 به نظر می رسد که همه کاره است و می خندد، چون نرو را به طور کامل جدید شیطان Breaker، دست با بیش از ده دلبستگی که حملات جدید، توانایی ها، و حتی برخی از nerfs خوب، همه در تلاش به عنوان دومین مورد علاقه ما شخصیت سفید موهای یک بار دیگر مرکز را می گیرد. این باعث می شود Capcom بتواند نتیجه Devil May Cry 4 (در نهایت) را به پایان برساند و بر پایه این بیگانه نسبی با چند آیات پیچیده و در اوج تأثیر قرار می گیرد و او در نهایت کودک دانته را از بین می برد.

دانته نیازی به تعمیر ندارد گذشته از کار انیمیشن جدید شگفت انگیز، دانته اکثریت از چند ساعت اول خود را صرف کپی کپی از شیطان می کند 3، بسیار شبیه به او در خروج 4 خود بود. Combos نوع دوم هستند، سبک هایی مانند Trickster و بازگشت گارد سلطنتی، و حتی سلاح های کلاسی مانند Balrog عقب سر خود را برای تسهیل در شما. پس از آن سرگرم کننده شروع می شود. شورش (شمشیر نماد دانته) نابود می شود، تمام آشنایی ها را از بین می برد و شما را با یک فرم جدید از شیطان شیطان شناخته شده به عنوان گناه شیطان شیطان، که دانته تبدیل به یک جانور چهار بالدار و تیغه های متافیزیکی انجام پیشنهادات خود را بارگذاری کنید. همانطور که گفتم، دانته نیازی به تعمیر نداشت، اما مورچه های زیبا در کاپکوف او را به هر حال ثابت کرد، و او برای آن بهتر است.

شیطان ممکن است گریه کند 5

طرح های سطح به طور کلی بازتر از آن است که در سری (محدود کردن تعداد انگشت شماری از مناطق بزرگ در بازی های اول و چهارم) باز است، با استقبال عمیق اکتشاف با تن از اسباب بازی های مخفی در همه جا، یک سیستم جدید ماموریت مخفی که در آن شما برای پنتاگرام پنهان در جهان، و حتی حل برخی از پازل های سبک، یک ویژگی از این سری برای یک بار شناخته شده بود. (نقل قول از دانته: "مدتهاست که من از این مغزم استفاده کرده ام")

بنابراین کاراکتر ها عالی هستند، ترفند های جدید گیم پلی به عنوان یک نسخه خوش آمدید، طراحی سطح باقی می ماند به سری، و طرح به طور شگفت انگیزی الاغ ضرب و شتم. چطوری؟ زمان لازم برای رسیدن به آن همه جذابیت جذاب است. Devil May Cry 5 مملو از صفحه نمایش بارگیری است. به سادگی رفتن از منوی شروع به منوی اصلی نمایش یک صفحه باربار سنگین، سپس انتخاب ماموریت نیاز به بار، تجهیزات سفارشی نیاز به یک بار، و پس از آن هنگامی که شما در نهایت یک ماموریت شروع، باید قبل و بعد از شروع cutscene حتی اگر زمان بارگذاری سریع بود، توقف و شروع ثابت باعث خستگی می شود. خوشبختانه، یک بار یک ماموریت آغاز شده است، آن را به طور کامل برای بارگذاری شده است.

شیطان می می گریه 5

یکی دیگر از مشکلاتی که من نمیتوانم در مورد آن تصمیم بگیرم، اسلحه و اسلحه عمومی، نیکو است. یک دقیقه او می تواند شخصیت طرفدار جذاب و قابل توجه باشد، بعد او به نظر می رسد یک نسخه کارتونی روز شنبه خانم تگزاس، خربزه شاخ دیو و توهین از قهرمانان ما برای لذت بردن از آن (در درجه اول Nero و بانوی). من آن را برای شما میگذارم، اما هر صحنهیی که او در آن قرار دارد، میتواند یک صحنه تلخ باشد.

موسیقی متن فیلم Devil May Cry 5 کاملا آن را می کشد. تم Nero، Devil Trigger از طرفداران مورد علاقه طرفداران بوده است و حتی آهنگهایی که من به آن باور ندارم مانند موضوع نبرد دانته به پایان رسید تا من را در هر مرحله از مبارزه به یاد بیاورم. با این حال، چیزی که واقعا من را غافلگیر کرد، موضوع اصلی بود. بسیاری از آنها برای مبارزه خود منحصر به فرد هستند و 100٪ راد هستند، به سختی به ریف های شیطانی و درام های سنگین و به لحاظ معنوی به من زندگی می کنند، به خصوص مبارزه سخت تر مانند رئیس نهایی، که دچار دشواری در دامنه دشواری است که همه با کنترل برتری با یک نمره با شکوه به من خوش آمدید.

ضعیف ترین بخش بازی چند نفره است که حتی بد نیست. این فقط به شما می اندیشد که چرا آنجا وجود دارد. اعلان بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد و به شما می گوید که شما با xDanteMustDiddle92x بازی می کنید، اما مگر اینکه شما در یک ماموریت بسیار خاص (و بسیار خسته کننده) هستید، شانس ارتباط شما با یک بازیکن دیگر باریک است. شما معمولا در مقابل طرف مقابل سطح نگاه اجمالی دور را در نبرد خود و یا جدا شده توسط چیزی ساده به عنوان یک حصار لینک زنجیره ای. من هرگز تاخیر بازی را تجربه نکرده ام و این ویژگی باعث مشکلاتی در بازی من شده است اما در چنین شیوه ای استفاده می شود که شما می توانید AI قبل از کنسرو را به جای بازیکنان قرار دهید و از لیک کردن تفاوت. حداقل اگر شما آنها را به اندازه کافی به اندازه کافی رتبه بندی شیک را پس از ماموریت خود را به پایان برسانید، می توانید طلای Orbs را دریافت کنید.

 

منبع : https://culturedvultures.com/devil-may-cry-5-review





:: برچسب‌ها: بازی , گیم ,
:: بازدید از این مطلب : 2115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: