نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

ورق استیل امروز یکی از کاربردی‌ترین متریال‌ها در صنعت به حساب می‌آید. تهیه این محصول از جای معتبر و مطمئن، ضمانت و کیفیت دلخواه را به همراه دارد که فروشگاه کلیدآهن همان جای مطمئن است.

ورق استیل از کجا بخرم؟ این پرسشی است که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد. این محصول امروز یکی از کاربردی ترین متریال ها در صنعت به حساب می‌آید؛ و اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که برای بهره وری بیشتر و کاربرد مفید باید این محصول را از جای معتبری تهیه کنیم که ضمانت و کیفیت دلخواه ما را ارائه دهد. فروشگاه کلیدآهن می تواند همان جای مطمئن باشد.

جهت خرید انواع ورق استنلس استیل و مشاهده بروز قیمت ورق استیل در کلیدآهن، می توانید به نشانی (kilidahan.com) مراجعه کنید و به صورت آنلاین ورق استیل ۳۰۴، ۳۱۶، ۴۳۰، تزئینی یا دکوراتیو، بگیر، نگیر و... را سفارش دهید.

ورق استیل؛ بهترین نوع فولاد در صنعت آهن

هزاران سال است که مردم با آلیاژهای فلزی کار می کنند. در حالی که نمونه هایی از ذوب آهن را می توان تا ۱۸۰۰ سال قبل از میلاد یافت. ورق استیل یک ماده بسیار متنوع است. در طول سال ها، مهندسان با تولید آلیاژها آزمایش کرده اند. آنها با افزودن و حذف برخی از فلزات، توانستند انواع ورق استیل با ویژگی ها و کاربردهای متفاوت تولید کنند. به عنوان مثال این ورق ها در همه چیز از تولید ظروف آشپزخانه گرفته تا اجزای پروژه های ساختمانی استفاده می شود.

فولاد را می توان با نورد سرد یا با اضافه کردن حداقل ۱۰.۵ درصد کروم و ترکیب با سایر عناصر تبدیل به انواع گریدهای فولادی ضد زنگ کرد. ترکیب استیل با مولیبدن، وانادیم یا کبالت برای کاربردهای فولادی مانند حفاری یا ماشین آلات است. فولاد گالوانیزه پیش آبکاری شده، فولادی که با اکسید روی برای جلوگیری از زنگ زدگی پوشش داده شده است، یکی دیگر از انواع استیل مورد استفاده برای ورق فلز است.

ضخامت ورق فلزی استیل

ورق استیل را می توان فلزی ضخیم تر از فویل اما نازک تر از ضخامت صفحه تعریف کرد. گیج یا ضخامت تعیین می کند که از ورق استیل چه زمانی و کجا استفاده کنیم. همچنین ضخامت ورق استیل در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است؛ بنابراین طبق استاندارد، حداقل ضخامت ورق فلز بین ۰.۵ میلی متر است و حداکثر ضخامت آن ۶ میلی متر است.

صرف نظر از نیازهای ساخت شما، اهمیت انتخاب گیج فلزی مناسب برای کاربرد شما را نمی توان نادیده گرفت. انتخاب گیجی که ضخیم‌تر و در برابر ساخت مقاوم‌تر باشد می‌تواند بر پروژه‌های شما تأثیر منفی بگذارد. گیج برای اندازه گیری ضخامت ورق فلزی استفاده می شود. عدد گیج کوچکتر نشان دهنده یک ورق فلزی ضخیم تر است. اعداد گیج رایج برای فولاد از ۷ تا ۲۸ متغیر است.

فلزی که در ورق استیل استفاده می شود

فلز ورق استیل را می توان به عنوان یک ورق فلزی با ضخامت ۶ میلی متر یا بیشتر تعریف کرد. ورق استیل در اینچ اندازه گیری می شود در حالی که ورق فلز با گیج اندازه گیری می شود. ورق استیل را می توان به صفحات فولادی کم، متوسط ‌و پر کربن تقسیم کرد. محتوای کربن بالاتر استحکام و سختی را افزایش می دهد.

  • کاربردهای ساختاری
  • دستگاه
  • پل ها
  • ستون های تقویت کننده

روش های پردازش ورق استیل

گزینه های پردازش ورق استیل شامل ورق نورد گرم یا نورد سرد است.

  • ورق فلزی نورد گرم:

مقرون به صرفه است. فرآیند نورد گرم باعث افزایش چقرمگی و شکل پذیری استیل می شود. استیل نورد گرم برای کاربردهای اکستروژن، آهنگری و خمشی ایده آل است.

فولاد نورد گرم برای لوله‌ها و لوله‌ها، ساخت‌وساز، قاب‌های خودرو و کاربردهایی که نیازی به تلرانس‌های تنگ نیست استفاده می‌شود.

  • ورق نورد سرد:

استحکام این ورق بالاتر از استیل نورد گرم است. برای کاربردهایی که به ابعاد دقیق و استحکام بیشتری نیاز دارند ایده آل است.

با سطح صاف خود، برای کاربردهایی از جمله قطعات ساختاری، مبلمان فلزی یا لوازم خانگی ایده آل است.

بهترین مرکز خرید ورق استیل

جهت خرید انواع ورق استنلس استیل و مشاهده بروز قیمت ورق استیل در کلیدآهن، می توانید به نشانی (kilidahan.com) مراجعه کنید و به صورت آنلاین ورق استیل ۳۰۴، ۳۱۶، ۴۳۰، تزئینی یا دکوراتیو، بگیر، نگیر و... را سفارش دهید.

مجموعه کلیدآهن از سال ۱۳۷۳ واردکننده قطعات استیل بوده است و از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در زمینه بازرگانی آهن آلات آغاز کرده است. این مجموعه با هدف حذف واسطه، رسیدن به مشتری نهایی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان فعالیت میکند. کلیدآهن تاکنون افتخار همکاری با مشتریان متعددی از جمله پروژه های بزرگ شرکتهای نفتی، گازی، پتروشیمی و فولادی را داشته است. شما می توانید با مراجعه به این سایت با خیال راحت انواع ورق استیل را به صورت انلاین خریداری کنید.

قیمت ورق استیل به علت وارداتی بودن، تا حد زیادی به نرخ دلار بستگی دارد. پس بهتر است در چنین شرایطی برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت روز ورق استیل، از منابع معتبرتری استعلام بگیرید. در همین راستا شرکت پخش آهن آلات کلیدآهن بهترین گزینه برای آگاهی از لیست قیمت ورق استنلس استیل است.

جهت مشاهده آنلاین و روزانه قیمت ورق استیل در kilidahan؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی انواع ورق استیل همچون : دکوراتیو ، صنعتی ، ۳۰۴ ، ۳۱۰ ، ۳۱۶ ، ۴۳۰ و... می توانید به نشانی (kilidahan.com) مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم به صورت کلی تر درمورد قیمت ورق استیل نظر بدهیم، شاید چندان موضوع قابل توجهی نباشد اما نکته ای که دارای اهمیت، این است که قیمت نیکل تاثیر مستقیمی بر روی نرخ ورق استیل دارد. اگر بخواهیم یک مثال ساده داشته باشیم، ورق استیل ۳۰۴ یکی از پرمصرف ترین ورق های استیل در جهان می باشد در حدود ۸ درصد نیکل دارد.

از آنجایی که ورق استنلس استیل در حجم بالا تولید می شود، خرید مواد اولیه به صورت روزانه و هفتگی انجام می شود و در این فاصله هزینه های خرید به صورت نوسانی دچار تغییر می شود و به صورت مستقیم تاثیر مثبت و یا منفی خود را بر روی هزینه خرید ورق استیل می گذارد.

موضوع مهم دیگر در تعیین قیمت روز ورق استیل، آلیاژ به کار برده شده است. شاید شما هم می دانید ورق استیل انواع مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از ورق استیل ۳۰۴ نگیر، ورق استیل ۳۱۶، ورق استیل ۳۲۱ ضد سایش، ورق استیل ۴۳۰ بگیر، ورق استیل ۳۰۹ نسوز که قابلیت تحمل دما بالا را دارد. همچنین قیمت ورق استیل ۳۱۶، با توجه به اینکه درصد نیکل بالا در ترکیب شیمایی، گران تر از ورق استیل ۳۰۴ است.

و اما نکته دیگر این است که بها ورق استیل با توجه به ضخامت گرید ورق استیل مشخص می شود. در مرحله اول شاید تصور شود که آلیاژهایی با ضخامت پایین، مسلما قیمت کمتری در برابر ورق های استیل با ضخامت بالا دارند، اما این موضوع با حقیقت ماجرا کاملا متفاوت است.

جدیدترین تعرفه ورق استیل را در سایت کلیدآهن ببینید!

اولویت و استانداردهای شرکت کلیدآهن بر محور رضایت مشتری و ارائه محصولات باکیفیت می باشد. همچنین فروشگاه اینترنتی کلیدآهن سعی دارد تا لیست قیمت ورق استیل به صورت عادلانه ای ارائه دهد و به همین جهت این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که تمامی محصولات خود را با بهترین متریال و کیفیت ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی کلیدآهن، مرکز فروش ورق استیل را به صورت کویل، ورق استیل برشی و ورق استیل فابریک از کارخانه به صورت پالت شده می باشد. انواع ورق استیل نازک و ضخیم در اشکال، سطوح، وزن، ابعاد و ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتری وجود دارد.

اگر شما هم می خواهید نمودار قیمت ورق استیل آسانسور، ۳۰۴ نگیر، بگیر، ۳۰۴ خش دار، تایوانی و قیمت ورق استیل دکوراتیو و قیمت وق استیل طلایی را به صورت روزانه مشاهده کنید؛ می توانید به سایت کلیدآهن مراجعه کنید. البته اگر می خواهید از آخرین خبرها و اطلاعیه ها در رابطه با قیمت ورق استیل ۱۴۰۱ مطلع شوید، وبسایت کلیدآهن و مشاوره گرفتن از کارشناسان و متخصصان بهترین راه حل برای چنین کاری می باشد.

 

منبع :

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84

 https://www.khoondanionline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2-67/8677-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%D9%85?pr=1

https://www.mosalasonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-10/110870-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF?pr=1



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

ورق پلی اتیلن چیست؟ ورق پلی اتیلن، یکی از محصولاتی است که از پلاستیک ساخته شده است. ویژگی ها و کاربرد های فوم پلی اتیلن باعث شده تا در موارد مختلفی از آن استفاده میشود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ثامن تجارت، ورق پلی، ورق پلاستیکی، ویسکوین نام های دیگر این محصول است. در واقع پلی اتیلن یک فیلم پلاستیکی است که از نفت ساخته شده است؛ به همین دلیل است که قیمت ورق پلی اتیلن به قیمت نفت بستگی دارد.

این محصول معمولا به صورت رول عرضه می‌شود. ورق های پلی اتیلن در ضخامت های مختلفی وجود دارند؛ به این صورت که هر چه ضخیم تر باشند، قوی تر هستند.

اگر بخواهیم شما را با ویژگی های ورق پلی اتیلن آشنا کنیم، باید بگوییم که این ورق ها ضدآب هستند و امکان عبور اکسیژن و کربن دی اکسید از آنها وجود دارد. معمولا شفاف هستند اما انواع مات و نیمه شفاف آنها نیز در موارد خاصی کاربرد دارد.

از دیگر مشخصات آن نصب راحت و آسان در برابر شرایط نامناسب آب و هوایی است. در مقابل نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و عمر بالایی دارند. اگر به تعمیر نیاز داشته باشند، انجام آن چندان پیچیده و دشوار نیست. برای فعالیت های کشاورزی و یا استخرهای بهداشتی مناسب هستند. برای متصل کردن آن نیازی به چسب نیست بلکه توسط جوش حرارتی متصل می‌شود.

از جمله کاربردهای ورق پلی اتیلن اینکه نقش بزرگی در محافظت از پلاستیک دارد. این ورق ها در ساخت و ساز در بخش نگهدارنده بخاری، پنجره ها، کف زمین، و حتی به عنوان یک نگهدارنده و حتی در سقف استفاده می‌شود. از ورق های پلی اتیلن برای پوشش مصالح ساختمانی، ساخت استخر، تونل سازی، سد سازی و ... استفاده می‌شود. تنوع زیاد در این ورق ها باعث شده است که هر کدام از آنها برای مصارف مختلفی کاربرد داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ورق ها در تولید لوازم و ظروف پلاستیکی نقش موثری دارند.

ضخامت ورق پلی اتیلن بر حسب میکرون محاسبه میشود. به ضخیم ترین آنها فیلم می گویند. اما انواع انواع ضخامت آنها به این صورت است که ورق پلی اتیلن سبک در حدود ۸۶ میکرون می باشد که برای پوشش گرد و غبار مناسب است. ورق متوسط آن ۱۲۵ میکرون است که برای محافظت های عمومی و برای پوشش فضاهای بزرگ تر مانند مبلمان مناسب است. ورق پلی اتیلن سنگین ۲۵۰ میکرون است که در ساختمان سازی و کارهای صنعتی کاربرد دارد.

فروش اینترنتی ورق پلی اتیلن در سایت ثامن تجارت

همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح دادیم، ورق های پلی اتیلن در ضخامت‌ها و چگالی های متفاوت تولید می‌شود. البته قیمت رول پلی اتیلن با نوع و مصرف آن متفاوت است. اگر به دنبال خرید ورق پلی اتیلن با قیمت مناسب و کیفیت بالا مطابق با استانداردهای تولید ورق پلی اتیلن هستید؛ بهترین گزینه برای شما مراجعه به سایت ثامن تجارت است.

فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت یکی از بهترین مراکز فروش ورق پلی اتیلن در تهران است که شما می توانید برای اطلاع از قیمت هر کیلو ورق پلی اتیلن و مشاهده لیست قیمت ورق پلی اتلین شفاف، سنگین، مشکی و رنگی به آن مراجعه کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دانشنامه آهن آلات اینجا کلیک کنید.

source : 

https://www.isna.ir/news/1400110906365/%D9%88%D8%B1%D9%82-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D9%81-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86

https://samentejarat.com/polyethylene

 

 


:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

پلکسی گلس از کجا تهیه کنیم؟

اگر شما پاسخ سوال ( پلکسی گلاس را از کجا بخریم؟) را نمی دانید یقینا پول و زمان بسیاری را از دست خواهید داد. برای اینکه بدانید پلکسی گلاس از کجا باید تهیه کنید ، نیاز نیست تمام سایت های اینترنتی را زیر و رو کنید.

فروشگاه آنلاین پلکسی گلاس آریا پلکسی، واقع در بازار پامنار تهران و فروشگاه آریا ستاره، ارائه دهنده بهترین ورق پلکسی گلاس و قیمت هایی مناسب به جهت خرید آسان پلکسی های ترنسپرنت ، شفاف ، مات و شیشه ای و یخی در خدمات شما مشتریان عزیز می باشد.

ما در فروشگاه آنلاین پلکسی گلاس AryaPlexy کوشیده ایم که تمام رضایت شما را با ارائه محصولاتی با کیفیت و خریدی عالی جلب کنیم و برای خود حفظ نماییم شما به راحتی می توانید در سایت ما اقدام به مشاهده انواع ورق پلکسی گلاس و طلق پلکسی کنید تا نیاز خود را به راحتی و با آرامش و اطمینان خاطری رفع کنید.

کیفیت مهمترین اصل در خرید پلکسی

بهترین ورق های پلکسی گلس در کشور تایوان ساخته می شوند. شما می توانید این نوع پلکسی را در فروشگاه اینترنتی آریا پلکسی عرضه می شود که از مرغوب ترین ورق های پلکسی در بازار ایران به حساب می آیند.

خصوصیات ورق پلکسی تایوانی:

  • در برش های لیزری شما شاهد هیچ سوختگی زائد و آب شدگی ورق پلکسی نخواهید بود.
  • از طول عمر بالایی برخوردار است و بر اثر عواملی بیرونی دچار تغییر رنگ و حالت نمی شود.
  • اگر پشت نور داشته باشند شما شاهد نور یکدست و درخشانی خواهید بود.

چگونه ورق های پلکسی تایوانی را بشناسید؟

ورق آکریلیک ( پلکسی گلاس ) توسط شرکت های متفاوتی که در سراسر دنیا هستند تولید می شود. کشور های مانند: اندونزی ، ویتنام ، چین ، هنگ کنگ و تایوان جزو بزرگترین و بهترین تولید کنندگان ورق پلکسی در جهان هستند و هر کدام دارای برند های مختص به خودشان هستند.

توجه کردن به برند یکی از بهترین روش های شناخت ورق های تایوانی است. اگر قصد دارید ورق تایوانی را بشناسید کافی است نام شرکت های تایوانی را بدانید. در قسمت زیر تعدادی از شرکت های معتبر تایوانی را به شما معرفی می کنیم.

پلکسی گلاس را از کجا بخریم؟

معروف ترین و برترین شرکت های ورق پلکسی گلس:

  • یرلانگ (YearLong)
  • چوچن  (Chochen)
  • جوکیما (Jokima)
  • ریچانگ  (Raychung)
  • اچ اچ سی (HHC)

قیمت ورق پلکسی

شما از فروشگاهی باید پلکسی گلاس خود را تهیه کنید که از قیمت مناسب و منطقی برخوردار باشد. درسته که بهترین ورق ها موجود در بازار ایران ورق های تایوانی هست ولی شما نباید هزینه ای بسیاری بایت آنها پرداخت کنید.

سایت آریا پلکسی انواع ورق پلکسی گلاس را بر اساس قیمت های درست و منطقی در اختیار شما قرار خواهد داد. قیمت های این سایت روزانه آپدیت می شود و شما میتوانید قیمت ورق پلکسی را هر روز مشاهده کنید.

خرید انواع ورق پلکسی از آریا پلکسی

پلکسی گلاس و کاربردهای آن بسیار متنوع و گسترده بوده و انتخاب متریال درست و طراحی متناسب با کاربرد از جمله نکات مهمی است که باید در فاز طراحی‌ مورد توجه قرار گیرد. به همین دلیل مشاوره با یک گروه متخصص و کارآزموده در این خصوص ضروری است و می‌تواند موفقیت هر تولیدکننده و طراحی را تضمین کند. گروه تخصصی آریا پلکسی با گردآوری بیست سال تجربه و دانش در زمینه طراحی و اجرای انواع پلکسی گلاس، با پرسنلی مجرب و متعهد، بار ارائه انواع خدمات فنی، مشاوره و فروش، در تمام مراحل پروژه در کنار مشتریان خواهد بود. جهت خرید ورق پلکسی گلاس به آدرس https://aryaplexy.com مراجعه کنید

source : https://www.tabnak.ir/fa/news/1096779/%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85 - https://en.wikipedia.org/wiki/Poly(methyl_methacrylate) - https://aryaplexy.com//

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

استیل ۳۱۰ یکی از انواع استیل های نسوزی است که با توجه به درصد کروم و نیکل بالا، مقاومت به خوردگی و اکسیداسیون خوبی را از خود نشان می دهد.

به گزارش بازار، استیل ۳۱۰ یکی از انواع استیل های نسوزی است که با توجه به درصد کروم و نیکل بالا، مقاومت به خوردگی و اکسیداسیون خوبی را از خود نشان می دهد. استنلس استیل ها فولادهایی با عناصر آلیاژی بالا هستند که به سه گروه فریتی، آستنیتی و مارتنزیتی دسته بندی میشوند. ورق استیل نسوز ۳۱۰ انواع ورق استیل ضد زنگ است که در مقایسه با ورق های استیلی دیگر استحکام بیشتری دارد. این محصول نیز همانند ورق های دیگر در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارد؛ به این صورت که ورق استیل ۳۱۰ در ابعاد ۱*۲، ۱.۵*۶ و ۲*۶ و در ضخامت های ۰.۳ تا ۱۰۰ میلی متر تولید و وارد بازار میشود.

ورق استنلس استیل ۳۱۰ همجوشی، فرم پذیری و جوشکاری بالایی دارد که مطابق با شرایط موجود با درجه حرارت های مختلف تنظیم میشود. این استیل در مقابل حرارت پیوشته در بالاترین حد دمای ۱۱۵۰ سانتی گراد موجب پایین آمدن گازهای سولفور میشود. یکی از مهم ترین ویژگی ورق استیل ۳۱۰، نسوز بودن و توانایی استفاده از آن در دما و حرارت بالاست. البته به همین دلیل نام استیل نسوز را برای آن انتخاب کرده اند.

از جمله کاربردهای ورق استیل ۳۱۰ استفاده در قطعات کریوژنیک، استفاده در محصولات غذایی، استعمال در آتشکده های مشعل دار، لوله کشی، مورد استفاده در ماشین آلات معدن، کمپانی های فولاد، ساخت ابزارآلات ذوب و ریخته گری، در حفاظ های حرارتی، کانال های چراغ و همچنین به دلیل استقامت مناسب در برابر زنگ زدگی معمولا در به کارگیری محفظه های تحت فشار و حرارت بالا، آوندهای جا به جایی مواد شیمایی و برای صنایع نفت، شیشه و سیمان مناسب می باشد. اینها تنها بخشی از کاربردهای آن بود، شما می توانید با توجه به زمینه فعالیت و نیاز خود از این محصول در موارد مختلفی استفاده کنید.

از دیگر خصوصیات شگفت انگیز ورق استیل ضد زنگ ۳۱۰ می توان به مقاومت عالی آن در برابر خستگی حرارتی و نوسانات دمایی اشاره کرد. امروزه در فضاهایی که گاز دی اکسید گوگرد در دمای بالا وجود دارد، از استیل ۳۱۰ استفاده می شود. در دمای بالاتر از ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتی گراد از ورق استیل ۳۰۴H استفاده می کنند.

خرید ورق استیل ۳۱۰ با یک قیمت باور نکردنی!

اگر شما هم سایت های زیادی را برای خرید ورق استنلس استیل ۳۱۰ زیر پا گذاشته اید اما هنوز هم نتوانسید یک رول استیل ۳۱۰ با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنید؛ هیچ جای نگرانی نیست! ما می خواهیم با معرفی یک سایت معتبر تمام دغدغه ذهنی شما را برای تهیه ورق استیل ۳۱۰ از بین ببریم.

سایت کلیدآهن یکی از بزرگ ترین مراکز فروش آنلاین انواع ورق استیل در کشور می باشد که توانسته است با ارائه بهترین محصولات با قیمت کف بازار با سایر رقبای خود وارد میدان رقابت شود. فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کلیدآهن قیمت ورق استیل ۳۱۰، قیمت ورق استیل ۳۲۱ و قیمت ورق استیل ۳۰۹ را به صورت آنلاین و روزانه مشاهده کنید.

البته اگر هم می خواهید از قیمت لحظه ای ورق استیل باخبر شوید میتوانید با شماره های مندرج شده در وبسایت کلید آهن تماس بگیرید، زیرا در این صورت کارشناسان سایت کلیدآهن می توانند در خرید اینترنتی ورق استیل ۳۱۰ (https://kilidahan.com/product-category/varaghsteel۳۱۰) و بررسی مشخصات و کاربردهای آن به خوبی شما را راهنمایی کنند.

منبع : 

https://www.tahlilbazaar.com/news/133318/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%DB%B3%DB%B1%DB%B0-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF_%D8%B2%D9%86%DA%AF%E2%80%8C%D9%86%D8%B2%D9%86

https://kilidahan.com/varaghsteel310

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()